Your Ad Here

Wednesday, September 22, 2010

Well another day...

Well today, i went look for jobs, i applied at a few places, and a well lets just hope for the best, especially that bestbuy job lol, now that would be real legit.
so saturday i blacked out, and talked to people unconciously on the phone and in person, and i did not take drugs, soooooo like wtf i was confused lulz

Saturday, September 11, 2010

Sooo I'm bored, and working on not telling a lie.

Go ahead. Ask me anything. lol

THIS is how the Lichking fight is done!!!

Took the day off pretty much lol

So yesterday I quite literally didn't do a damn thing :)
I was laying in my bed at home and of course I had school in the morning cause I'm a senior in highschool. I get a call at about 5:40 and it was Lindsay, she said she didn't feel to great and that she couldn't go to school. So I decided I would stay home and make her feel better, I talked to her ALL day and we even went to sleep on the phone and woke up at a normal time like all lazy teens do lol.

Yesterday was pretty awesome, this girl from Georgia that my bro is talking to came and visited him for a few days, and well I knew her to because she plays WoW. We all hung out and went eat tacobell and watched cops on tv hahahaha

When they left I called Lindsay back and her and I watched Ghost Stories or w/e on TruTV all night until we decided to go to bed.

Yesterday was just absolutely perfect :)

Thursday, September 9, 2010

LoL! Today...

So today at school, I walk into class and my teachers is getting out party hats and the little blowers that make the noise right?
She tells everyone to get one and I'm wondering to myself "Whos birthday is it?"
Well it's no ones, she was just celebrating for the Saints XD

I know completely off topic but I was so confused and happy at the same time to be wearing a party hat lol. I have to go to my next class at 12 and ugh I really don't want to go but I can't miss anymore days >.>

Wednesday, September 8, 2010

Oh well.

Well as luck would have it, once again, we did not down LK. I guess next week will be the charm right? :)

Still staying positive about it, we got some good attempts in, which is just going to make us that much more prepared for next week, and I promise I will make sure to put up a photo of the achieve, just so everyone can see. Then you can ask me all kinds of questions about being a kingslayer lulz.

Still though, we ended up having a healer d/c, which I'm pretty sure he ninja logged, but its w/e honestly. I know him IRL I'll deal with it :P

So yeah, next week hopefully we will down him :)

Finishing up ICC 10 tonight.

Tonight we will be finishing up the ICC 10 run we have been doing since yesterday. The only thing we have to do is go in there and kill the Lichking. Hopefully, tonight is the night that we will be downing him. This will be the 3rd week I've raided on my paladin, so it's really great progress seeing as all my gear came from within the last 4-5 weeks or so.

It's going to be interesting, we should start pulling in about 25 minutes to be exact, so wish my guild and me some good luck :)

If we do manage to down him I will be sure to have a pic of the achieve and I'll even link the loot just if anyone wanted to know what dropped!


Last Nights Raid

Just as I had said in my blog before this one. We did find the healers and well we also ended up having to find another tank. We did just that and we actually started 30 minutes later than we had scheduled, so from 10 PM - 12 AM Central Time, we managed to get to and down Sindragosa like I said we were.

The tank we got was actually a tank that we had raided with as a pug 2 weeks ago when the guild started, so we already knew he was good and we loved to have him. He is a pretty chill dude and when he raids he knows what he is doing unlike this scrub Boomkin we had in the raid last week.

I managed to get 4 pieces of gear for my Holy Paladin, I finally got my t10 helm, and be mindful this is an alt for me my main already has 2 Sanctified and the 4 set.With that being said though that gives my pally the 2 set bonus, so now I can just start filling in the rest of the gear I need, which is mainly a shield and a cloak.

If you want to talk to me in game or just anything you can hop on and message me.

Arthas - Horde

Imaholypally or Untbelsamras.

You will usually find me on the paladin.

Tuesday, September 7, 2010

Raiding Tonight

Well so we are supposed to be raiding ICC 10 tonight on Arthas, Horde side of course. From the looks of it though I already know for sure that there is only going to be me healing, and we will have to find 2 more pugs to fill the spots >.>

Talk about a shitty way to start of the reset, however I know we can down Sindragosa tonight regardless of the group make up just because of the 30% buff.

On another note I can't remember the last time I stepped foot in Ruby Sanctum lol.